2011. december 21., szerda

Hóember helyett árvácska

Az van, hogy adventi vásáron voltam a hétvégén. Persze, hogy kanalakat vittem. Mármint árulni. Meg pár sütis villát. Sosem vásároztam még, (mondhatnám vásár-szűz vagyok/ voltam) úgyhogy kíváncsian vártam milyen lesz. Múlt héten, mivel volt néhány elfekvő bögrém, azokhoz készítettem kiskanalat. Ez a piros, hóemberes bögre konkrétan megfogott.  Bár kinőttem már ebből a stílusból, de akkor is. Illetve nem tudom mikor nő ki az ember bizonyos dolgokból... Talán ha a gyerekei reggelinél irigykedve nézik anya bögréjét és kanalát, majd az első adandó alkalommal megcuffantják?  :)  Mert hát hiába van a kölkeknek rendelésre készült 2 garnitúra kanaluk, kiskanálból is fő a változatosság. Ami sose baj mert tudjuk, hogy a változatosság gyönyörködtet. Engem legalábbis. Na, szóval ez az:
Azért mutattam egyébként,  mert nagy meglepetésemre a népek karácsonyra nem kifejezetten vásároltak karácsonyi dolgokat. Inkább semleges hangulatú ajándékokat vittek. Ezt az árvácskás készletet pl. hirtelen megvásárolta egy hölgy. Örültem ám neki, mert pöszmörögtem vele épp eleget. És ugye ha elvitte, akkor tetszett neki. Ennyi visszajelzés nekem elég is. :)

5 megjegyzés:

  1. Mindkettő bájos,de az árvácskás:SZÉP!Ezért vitte el....Én sem iszom a teát karácsonyos bögréből mert karácsony van,hanem szépből-ami nekem a rózsás.
    Áldott,békés karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Már ezt is tudom. :)
    Én hangulatom szerint váltogatom a bögréimet.

    VálaszTörlés
  3. Szia, nagyon szép az árvácskás kanalad, és külön tetszik ez a bögre + kanál párosításos projekt ötlet! Nagyon jó! Mutass még sok ilyet.
    A bögréket meg én is hangulat szerint választom reggelente. Néhány családtagom már meg is gyanusított, hogy kicsit lökött vagyok, amikor állok a polc előtt, és várom, hogy ráérezzek, ma melyik bögre szólít meg :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Orsi, majd igyekszem.
    Pontosan értem a bögre-szólítást! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép az árvácskás kanál! Nem csodálom, hogy lecsaptak rá. Nekem kedvenc bögrém van , az első bécsi adventivásáron vettem amin kint voltunk, vagy 10 éve.

    VálaszTörlés