2011. december 1., csütörtök

Morzsi robbantás

Tegnap este megnéztem a Kreatív vagyok ajándék DVD-jét. Különös módon ki voltam hegyezve a Morzsi robbantására.
Bevallom, kicsit féltem a dologtól, mert lelki szemeim előtt egy tacskó jelent meg ... hm ... érdekes szituációban. Aztán a morzsából szórt eb. Szóval járt az agyam minden felé, jó a fantáziám. :)
De szerencsére szó sem volt effélékről.
Morzsinak nevezik a biztonsági üvegből, összetörés útján származtatott morzsalékot.
A hölgy a videón először üvegfestékkel befestett egy hűtőszekrény üvegpolcot, majd száradás után zag-zag fogóval összetörte, vagyis robbantotta. Így kapott egy halom szép színes üvegmorzsalékot.
Hogy mire lehet felhasználni, arra bevallom, nem jöttem rá. Talán mozaikhoz, mivel fugázást említett. Utána kell néznem. :)

1 megjegyzés: