2011. december 1., csütörtök

Újabb füli

Három éve már, hogy karácsony előtt egy fodrásznak nevezett illető úgy megkopasztott, ahogy nálunk csak a csirkéket szokták konyhai felhasználás előtt. (Képet erről nem mutatnék...) A dolog rossz oldala, hogy épp a családi karácsonyi fotózás előtt történt, jó oldala meg kettő is volt. Egy, hogy találtam egy profi fodrászt, aki a lehetőségekhez mérten frizurát csinált a tépett tollaimból, a másik, hogy ráéreztem a hosszú és lógós fülbevalók szépségére. Gondoltam, ha már 5 cm hajam van, legalább a fülbevalómról lássák, hogy nő vagyok.
Így történt, hogy Tilditől kaptam egy szép rózsaszín-ezüst fülbevalót. A kreatív lányok között előfordul, hogy csak úgy egymáshoz vágunk valamit, aminek a másik nem győz örülni. :)
A fotó a novemberi nap utolsó sugarainál készült, a fülemben jobban néz ki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése