2011. december 13., kedd

Cicákok

Sose csináltam, de azt hiszem most rászokok.
Mármint a határidő napló használatra. Ugyanis kitört a karácsonyi utolsópillanatbanmégmegrendelem roham. Eddig kis cetlikre firkantottam az ilyen-olyan el nem felejtendő információkat. Ennek nagy előnye, hogy ha beteszem a táskámba, a büdös életben nem találom meg többet. Na jó, megtalálom, de csak kellő számú anyázódás után. Nem mintha a cetlikre hatna a hangom. :)
Volt egy kedves kollégám, akit ismeretségünk első napjaiban a természeti népek, hülyéknek kijáró tiszteletével figyeltem amint fennhangon szólongatja az eltűnt ceruzáját. Azóta én is szólongatok; úgy látszik a dolog ragályos...
E rövid kis vakvágány után megmutatom miket hoztam létre a megrendelő kívánsága szerint.
A körmömet nem a reklám, hanem az arányok érzékeltetésének kedvéért helyeztem a képre. (Bár kétségkívül szépre sikerült az is.) Ő egy 3 centis medál alapba épített sapkás macska. Természetesen süthető gyurmából. Van hozzá két fülbevaló macsek is, a róluk készült kép viszont nem a legjobb. Persze a macskák már a postán vannak (az oroszok meg a spájzban), le újra nem képelhetem őket... Talán a tulaj majd megszán egy profi fotóval. :)
Szót kell ejtenem a kis üvegtányérról, amin a cicák nyújtózkodnak. Marcsitól kaptam. :)

6 megjegyzés:

  1. Bár nem vagyok macskás,de te nagyon ügyes vagy,tehát szépek a cicákok!Nyaú:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, nagyon kell figyelni nehogy megmacskásodjon az ember. :D Nálam már késő.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    Nálam egy cetlire a te blogod van felírva, hogy a nagy pihiben ezt is nézzem át :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.
    Szóval te is cetlizel? :D

    VálaszTörlés
  5. Ja , csak sokszor azt sem találom :D
    És ha már erre járok, nagyon jó a bohócos kanál ! Nagyon rátaláltál erre a gyurmázásra.

    VálaszTörlés
  6. Neked is kellene egy notesz. :D
    Jó volt a nlc "kreatív hobbyból" indulni, végül mindenki megtalálja ami legjobban fekszik neki. ;)

    VálaszTörlés