2012. január 31., kedd

Teatasakból

Mivel a január kissé negatívra sikerült, munkaterápiára fogtam magam.
Egy ideje megszállottként gyűjtöm a teatasakokat, már több doboznyi van raktáron. Persze kaptam is egy csomót, még a Zember munkahelyén is csak miattam isznak teát. Na jó, kis túlzással. :) Szóval itt volt az ideje az újrahasznosításnak. Memóriakártya-játék készült belőlük, illetve egy kicsi, mondhatni elhanyagolható mennyiségből. Jó móka volt kiválogatni, párba szedni és méretre szabdalni a tasakokat. Ezután egyenként felragasztani a söralátét kartonból vágatott lapocskákra és száradás után kétszer lelakkozni. Mikor elkészült, ki is próbáltuk a gyerekekkel, és persze nem én nyertem. Sok benne a hasonló kártya ezért nagyon kell/kellett volna figyelni. :)
Annyira belejöttem, hogy az első után készül még egy garnitúra. Mindkettő ajándék lesz gyermek-lelkű barátoknak.
                                             24 pár!
                                     Készül a következő adag...

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik! :)
    Én is gyűjtök teatasakokat, ha gondolod cserélhetünk is.
    http://teatasakok.atw.hu/

    VálaszTörlés