2012. január 11., szerda

Gombhoz a kabátot

Pont így jártam.
Múlt évben gyártottam egy kanalat, amikor  már nagyon elegem volt a hidegből és lestem az első pipacsokat az út szélén. Talán nem titok, hogy oda vagyok a pipacsokért. :) Fene tudja miért, talán a kecsességük miatt ahogy hajladoznak a széllel, vagy az illékonyság fogott meg, hiszen ha letépik szirmát hullatja. Vagy a színe? Illata? Esetleg mindez együtt. :)
A lényeg, hogy született egy pipacsos kanál. És a már emlegetett adventi vásáron megtaláltam a hozzá való bögrét! Kézzel, egyedileg díszített edényeket árult egy férfi, már a vásár elején kiszúrtam. Aztán persze megvettem volna az egész standját ha van nálam egy rakás pénz, mert teli volt pipacsos holmikkal. Ez a bögre viszont hazajött velem. Mostantól őt csókolgatom reggelente. :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper a kanál is a bögre is:-)Igyál belőle sok finom teát----ne pipacsost mert az mérgező!;-)

    VálaszTörlés
  2. Rendben! Ne is tudtam, hogy létezik pipacs-tea. :D

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint nem is létezik:-)

    VálaszTörlés