2013. március 29., péntek

Megcsináltam!

Úgy kezdődött, hogy Anyukám megjelent egy szép bordó kockás inggel, ami a családban senkire se passzolt. Egy darabig nézegettem kinek tudnám tovább passzolni, de nem ismerek ekkora pasast aki nem nézne furán ha rátestálnék egy inget, úgyhogy ment az ing a gardrobba. 
Aztán egyszercsak megláttam ezt és felujjongtam! 
Semmi perc alatt elvágtam az inget, behajtottam, visszavarrtam és örvendeztem
Aztán a jól sikerült lánybuli alkalmával a barátnémra hagyományoztam. Én meg majd varrok magamnak ha megint jön Anyu... :)




2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy találkoztunk és idejutottam a blogodra. Nagyon ügyes vagy, szeretem az ilyen oldalakat nézegetni, olvasgatni....
    Marika

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök. ;) Köszi, gyere máskor is!

    VálaszTörlés