2013. március 15., péntek

Ajándékba készültek

Március idusán lett volna szerencsém az ország ellenkező csücskében ünnepelni, ha az időjárás nem akarta volna másként...
A csajos kreatív hétvége azért nem maradt el, (csak a helyszín változott) keresztbe-kasul történő ajándékozással; úgyhogy készültem.

Ezt a csokipapírral bevont dobozkát egy könyvben láttam és raktároztam magamban idáig. Persze előtte sok-sok csokit meg kellett ennem, hogy legyen hozzá alapanyag, de nem esett nehezemre!
Saját öntésű csokibonbonokat tettem bele, aminek a bemutatásához ki kéne tennem a 18-as karikát így ettől most eltekintek. Akit érdekel, privátban megmutatom. :)



Könyvet már állati rég nem kötöttem, pedig nagyon tetszik maga a folyamat. Ez most nem könyv lett az igaz, csak egy ragasztott notesz tavaszi hangulattal.


A végére hagytam a kedvencemet.Volt már szatyros bejegyzés, de amíg van üres felület addig az ötletek is dörömbölnek a fejemben én meg felelőtlenül szabadjára eresztem őket. :)
Ezt most cseresznyevirágokkal díszítettem, tán mutatósabb ilyenbe pakolni bevásárláskor mint egy nylon tatyeszba.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése