2012. július 24., kedd

Még mindig visz a hév

Lehet, már unalmas, de újra hímeztem. Ajándékba egy mosolygyáros nőszemélynek. :)
Most egy pamut trikót, persze hogy kalocsaival. Készítettem 6 féle mintát, végül egy hetediket rajzoltam fel rá fehér ceruzával. Amikor hímezni kezdtem épp nem volt tévénk így a két kiskorú is mellém telepedett a kanapéra. Nemsokára az ajtóban megtorpanó Apjuk azt látta, hogy hárman ülünk a kétszemélyes kanapén, könyökünk az oldalunkhoz szorítva, ahogy az úri kisasszonyok étkeznek, és veszettül hímzünk!
Egyszóval vigyázzatok, mert ez is ragályos!
Amúgy állati nehéz volt kihímezni a pamutot, a szövet sűrű, a fonal viszonylag vastag és még nyúlik is. Pont a nyúlás miatt nem akartam hímzőrámába szorítani, úgyhogy így sikerült. Látom ám rajta a hibákat, de mégiscsak az én gyermekem úgyhogy csoda-e ha toleráns vagyok vele szemben? :)
Mindazonáltal ha valakinek van tapasztalata, hogy' lehet megszelídíteni a pamutot hímzés közben, azt szívesen meghallgatnám.

Fázisfotók:





3 megjegyzés: