2012. augusztus 28., kedd

Megint szeptember

Nem írtam a trikós sztorihoz folytatást, pedig van! Sasa tanácsára megpróbáltam a fekete vékony, vasalható közbéléses osztott szálas variációt és tök jó lett! De fotóm még nincs róla. :) És ez a bejegyzés nem is arról szól.
Hanem, hogy megvettem a füzetborítókat a Lánynak. Azt a nylon fajtát ami belebújós és benne van gyárilag egy Csingilinges papírborító is. Amikor az első füzetre ráhúztam, már láttam hogy ez nem lesz nyerő. Nagyon vékony a nylon és lötyög is a füzeteken. Kicsit eldurrant az agyam, mert nem is volt olcsó a cucc, meg sokat nem is fog kibírni. Úgyhogy mikor visszamentem a papírboltba, hogy a Gyereknek is vegyek, sima átlátszó bebújós füzetborítót vettem. Jóval masszívabb anyagból van és nem is volt vészes az ára. Aztán kerestem otthon egy régi falinaptárat és összehívtam a gyerekeimet, mind a kettőt. Elmeséltem mit fogunk csinálni: egyedi füzetborítót, ilyen tutira senkinek nem lesz az osztályban, de még a suliban sem! (Hacsak nem koppintják az ötletemet az osztálytárs anyukák és keresnek ugyanilyen naptárat.)
Szóval adva van a naptár. Kivágtam egy lapot szabásmintának és azt próbálgattuk rá a naptár képeire, melyiken mutatna jól.
Én vonalaztam, a Gyerek vágott és hajtogatott, aztán még vignettákat is válogatott mindegyikhez. A Lány passzív szemlélő maradt ragaszkodván a Csingilinghez,  illetve dalocskákkal szórakoztatott bennünket amég bírtuk cérnával. Utána már nem.:)

 És íme a végeredmény a la Eldurrantagyúanyuka, aki vagyok. :)

Tudom, nem világra szóló dolgot vittünk véghez, de nem is az volt a cél. A praktikusságon túl az a lényeg, hogy egy kicsit végre láttam a várakozást a Gyerek szemében az iskolakezdés után. Merthogy eddig csak a méla undort és a bizonyos szavak használatára vonatkozó tiltását (úgyismint : iskola) csiholta ki belőle a szeptember közeledte. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése