2012. június 28., csütörtök

A vászonszatyor új élete

          Hosszas hallgatásomnak oka van. Házfelújítás, költözés stb. amivel nem akarok senkit untatni, elég ha én unom. :) Meg amúgy is ez egy kreatív blog, vagy mi a fene.
         Mivel az energiámat már nem kell a fenti dolgokra fecsérelnem, újra benéztem a hobbiszekrényem ajtaján és jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat, ami jól jött, mivel ajándékot kellett készítenem egy találkozóra ami majdnem elmaradt, ám végül mégsem. Nem ragozom tovább, találtam egy nagyon szép kalocsai mintával díszített vászontatyót a neten és beleszerettem. Úgy láttam több irányból is, hogy újra divat a hímzett holmi, hát előkerestem egy pucér szatyrot és megrajzoltam, majd 2 estén át hímeztem.
Nem ez volt az első eset az optikai tuningra, voltak már előzmények. Ha nem ajándékba készültek volna, már lenne egy saját kollekcióm. :) De így is jó nekem, mert elajándékozás előtt azért lefotóztam őket!Íme:
         Ez a virágos szatyor filcrátétekkel született, a virágok porzói fekete gyöngyből vannak. Csak a virág közepe van rögzítve az anyaghoz, a szirmok szállhatnak a széllel. :)
         Az utolsó helyen mutatom meg amit legelőször varrtam. Levendula díszítés van rajta, a virágok kásagyönggyel és szalmagyönggyel vannak kivarrva. Sajnos közeli képet nem készítettem róla, pedig érdemes lett volna. Ezen egy hétig dolgoztam.
Remélem mindhárom szütyő gazdája olyan örömmel viszi bevásárolni őket, mint ahogy készítettem nekik. :)

3 megjegyzés:

  1. Szuper vagy!Mindhárom tetszik!
    Ha átestek a házmizérián,akár el is kezdhetsz keresztszemezni...............pipacsot;-)....IS:-)

    VálaszTörlés
  2. De klassz kis táskák!
    Nekem is egyik kedvenc ötletem a textiltáska díszítés. Ha ismeretlenekhez megyek látogatóba, vagy külföldre viszek "szóróajándékot", általában ilyen textiltáskákat viszek. igaz, én nem hímzem, inkább festem őket. De a tieidet mindig megcsodáom.

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Pont egy pipacsos táskán törtem tegnap a fejem! :D
    Orsi, emlékszem a festett tatyókra, nagyon jók voltak!!!

    VálaszTörlés