2011. november 29., kedd

Nyertem!!

Októberben a Kreativ vagyok karácsonyi pályázatot hirdetett, amin csodák csodája, második helyezést értem el. (Mi mással, egy köteg karácsonyra dizájnolt kiskanállal.) Azért csodálkozom ennyire, mert nem jellemző rám a nyerés. Ha egy kiló tombolát veszek, akkor se szoktam nyerni semmit, ellentétben azokkal, akik csak egyet vesznek. :) Igaz, ez nem tombola volt, hanem szavazós verseny. Itt is köszönöm mindenkinek aki rám szavazott!
Október már nem most volt, de ma kaptam meg az ajándék első részét. (Külön szóltak, hogy két csomagban fogom megkapni a nyereményt.) Ma este tudom mit nézek! Hát a DTK Show-t! Hehe.
 De utána ezt is.

4 megjegyzés:

  1. Gratulákolok ! :-)
    (Azért majd meséld el mi az a Morzsi robbantás:-o)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Ezt észre se vettem! :D Ha már tudok robbantani Morzsit, közkinccsé tszem a tudmányomat!

    VálaszTörlés