2011. november 28., hétfő

Cukiságok II.

Mivel tegnap este a Pécsi Nemzeti Színházban szét röhögtem a koponyavarrataimat a L'art pour l'art előadásán, kénytelen vagyok azt mondani, hogy N.NY.U.T.E Manana, aki vagyok. Vagyis Nagyon Nyugodt Ugyanakkor Teljesen Elvetemült Manana, aki vagyok, ezer apró kis golyócska méretre vágása és megformálása után készítettem ez a pöttyös készlet. Meg még egyszer kékben is. Mert az igazsághoz hozzátartozik, hogy a katicás tányérnak van egy bögréje. Na, az engem nem is hagyott nyugodni. :)

Ismeritek a viccet a bolondról aki kalapáccsal veri a kisujját? Én elhiszem neki, hogy valóban az benne a jó, ha melléüt. :D

4 megjegyzés:

  1. Ezazezazezaz a fülbevaló minta!!!!!Csodás!Horgolótűre is plííííííííííííííííííz!
    Semmiféle N.Ny.U.T.E.,hanem N.Ü.GY.B.CS.Manana aki vagy,azaz nagyon ügyesen gyurmákoló bolondgomba csaj:-)

    VálaszTörlés
  2. Kívánságod parancs, bolondgomba művek átállnak a horgolótűre. :D

    VálaszTörlés
  3. Az alátét terítőket is Te pettyezted? Az evőeszköz is aranyos, meg a fenyők is alatt!

    VálaszTörlés
  4. Az alátétek a szekrényből valók, papír és selyem, nem én pöttyöztem őket! :D

    VálaszTörlés