2013. december 13., péntek

Decemberi könyvezésem

Pár éve a legkedvesebb fogorvosom rendelési időn kívül, megtanított a könyvkötés fortélyaira. Kötöttünk is együtt vendégkönyvet, fénykép albumot, noteszt, babanaplót, mifenét.
Az év elején készítettem egy ragasztott notesz, de kíváncsi voltam rá, a fűzött technikával készített könyvkötés megy-e még vagy rég kikopott  a fejemből?
Nekiláttam egy kísérleti példánynak, és mivel kétszeri "újragondolás" után sikerült, egy kosszal még csináltam hármat. Gazdája mindnek van és mivel ma már talán kézhez is kapták kis csomagban, remélem nem lövöm le a poént és örömet szerzek nekik! :)







2 megjegyzés:

  1. Az a kedves fogorvos nekem is megmutatta, hogy is kell ezt kivitelezni, az első azóta is érintetlen, nagy becsben van. Aztán készült még utána kettő és azóta nagy a csend. De most, hogy így láttam nálad, lehet hogy jövőre beütemezem...
    Áldott Ünnepet az egész családnak! :-)

    VálaszTörlés
  2. Mutasd majd ha kész van! :)
    Békés ünnepeket Nektek is!

    VálaszTörlés